niedziela, 31 marca 2013

Joł:D

Hej, nazywam się Ania, nudzę się i to często więc postanowiłam że założę bloga. Mam dużo imaginów z którymi nie mam co zrobić więc pomyślałam że może je tu wrzucę. To jest mój pierwszy blog, więc nie za bardzo wiem jak używać niektórych funkcji ale mam nadzieje że niedługo się nauczę, i poprawię cały wygląd, ale chyba nie chodzi tu o wygląd bloga tylko o to co pisze w imaginach?:D Już chwilę pisze historyjki o naszych 5- cioro chłopakach z brytyjsko-irlandzkiego bandu. Kochacie ich pewnie zarówno tak bardzo jak ja? Chciałybyście spotkać i rozkochać w sobie jednego z nich? Rozmyślacie czasami jak by to było spędzać z nimi czas? Drogie directioners będę tu wstawiać różne imaginy np. smutne, zabawne, straszne i +18. Mam też taką historyjkę już w połowie napisaną więc będę też dodawać po kolei rozdziały. Mam nadzieje że wam się spodobają i znajdziecie coś dla siebie. Jeśli blog będzie opłacalny (czyli że będzie dużo komentarzy i viewers) to będę dodawać imagin średnio 2 razy na tydzień. Piszcie co sądzicie o tych historyjkach, jeśli uważacie że nie umiem pisać to spoko, umiem przyjąć krytykę, po prostu mi to napiszcie a ja przestane pisać jeśli będzie dużo takich komentarzy:) xx

PS jaki imagin chcecie pierwszy? i z kim?:) xx

8 komentarzy:

  1. ciekawy blog :) nawet lubię 1D :)
    mylittleworldofbooksxoxo.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga z recenzjami książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pisaniu ♥
    Ja czekam na imagin z Niallem :D
    Nie jestem directioner , ale nie mam nic do nich , a Niall jest genialny <33

    pozdrawiam http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy że niektórzy ludzie nie hejtują 1D, bardzo dziękuje:) i już zaczynam pisać imagin z Niall'em, będzie na jutro:)
      Już wchodzę na twojego bloga:)<3

      Usuń
  3. No to na początek dużo weny życze ;3 Napewno będe tu zaglądać ;D Wesołych świat i zapraszam na -----------> http://xsumin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje;) wole nie zapeszać;) i Dziękuje naprawdę doceniam!:)
      Wesołych świąt you too;) Już wchodzę na bloga:)xx

      Usuń
  4. Ciekawe ; ) Zapraszam na mojego bloga dobpiero zaczynam ale to nic ; )http://eteryczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń